Magnatul de presă Rupert Murdoch şi directorul executiv al agenţiei Associated Press, Tom Curley, militează pentru introducerea sistemului de plată pentru conţinutul folosit de motoarele de căutare, care în prezent folosesc materiale jurnalistice fără a plăti, potrivit The Guardian.
În deschiderea World Media Summit din Beijing, Murdoch şi Curley au ţinut discursuri în cadrul cărora militau pentru introducerea sistemului de plată, avertizând că anumite companii, precum Google, vor fi obligate să plătească pentru conţinutul editorial.
"Agregatorii şi plagiatorii vor trebui să plătească în curând pentru folosirea conţinutului nostru. Dar dacă nu profităm de mişcarea spre conţinut plătit, creatorii de conţinut vor fi cei care vor plăti preţul decisiv, iar cleptomanii vor triumfa", a spus Murdoch, care a acuzat motoarele de căutare de furt.
Continuarea pe realitatea.net
Magnatul de presă Rupert Murdoch şi directorul executiv al agenţiei Associated Press, Tom Curley, militează pentru introducerea sistemului de plată pentru conţinutul folosit de motoarele de căutare, care în prezent folosesc materiale jurnalistice fără a plăti, potrivit The Guardian.
În deschiderea World Media Summit din Beijing, Murdoch şi Curley au ţinut discursuri în cadrul cărora militau pentru introducerea sistemului de plată, avertizând că anumite companii, precum Google, vor fi obligate să plătească pentru conţinutul editorial.
"Agregatorii şi plagiatorii vor trebui să plătească în curând pentru folosirea conţinutului nostru. Dar dacă nu profităm de mişcarea spre conţinut plătit, creatorii de conţinut vor fi cei care vor plăti preţul decisiv, iar cleptomanii vor triumfa", a spus Murdoch, care a acuzat motoarele de căutare de furt.
Continuarea pe realitatea.net