Din mâna angajaţilor săi, ies mii de produse cu însemnele clubului CFR Cluj, care au mare trecere în rândul „vişiniilor” PROFIL
Născut: 16 iunie 1978, Borşa, Maramureş
Studii: Academia de Arte Vizuale „Ion Andreescu”, secţia design
Familie: Căsătorit, are un fiu
Clujeanul şi-a înfiinţat o firmă în urmă cu şapte ani, iar apoi s-a specializat pe confecţii. A decis să se implice în promovarea brandului CFR, care este într-o mare creştere în ultimii ani. Produsele promoţionale care conţin însemnele clubului din Gruia sunt la mare căutare, cele mai vândute fiind cele pentru copii. Speso Sportsware confecţionează articole sport pe linie de fitness şi echipament sportiv.
„În urmă cu câţiva ani le-am propus celor de la CFR o colaborare, după ce am văzut şi eu pe la Munchen ce înseamnă un brand. Le-am propus o linie casual axată pe diversitate şi o calitate superioară a unui produs fabricat în România. Am creat o gamă foarte mare, de 30 de produse, iar cea mai grea parte a fost găsirea liniei de design”, spune Ciprian.
Peste 10.000 de euro din buzunarul propriu
Ciprian Mihnea a investit sume mari de bani din propriul buzunar, doar din pasiune, considerând că la acest nivel nu se poate discuta de un business de succes. Primele produse au fost vândute în magazinul Intersport din cadrul Polus Center, apoi s-au făcut standuri mobile la stadion, unde s-au vândut produse la cele mai mici preţuri. Cele mai vândute materiale au fost cele cu Tony şi Dubarbier, doi dintre jucătorii emblemă ai clujenilor. „Am făcut echipamentele într-un mod foarte profesionist pentru că în acest moment copiii sunt cei care pot ridica brandul acestui club. Ei cresc cu rezultatele acestei echipe. CFR deocamdată este doar un brand local, nu poate fi comparat cu Steaua, de exemplu. Un brand naţional şi european se construieşt