Michel Lamoot va ocupa functia de director general al Real Hypermarket România începând de joi, 15 octombrie, dupa ce pâna în prezent a fost director de achizitii produse nealimentare la Real Polonia. “Primul pas pe care îl voi face din noua pozitie este sa ma familiarizez cu piata locala de retail si cu mediul de afaceri din România si totodata sa cunosc echipa Real România cu care voi lucra de acum înainte. Sunt hotarât sa continuu strategia de succes de pâna acum, aceea de a urmari si satisface nevoile tuturor clientilor nostri. Sunt convins ca misiunea îndrazneata a companiei Real de a deveni hipermarketul preferat al clientilor, se va împlini, chiar daca nu este un lucru usor de realizat în mediul economic actual din România. În acest sens, atentia noastra se îndreapta în mod deosebit catre asigurarea unei mari varietati de produse de calitate la preturi competitive, catre dezvoltarea portofoliului de marci proprii, catre o strategie de expansiune echilibrata si sustinuta si un set de servicii de calitate oferite de un personal profesionist”, a declarat Michel Lamoot.
Anul trecut, Real Hypermarket România a înregistrat o crestere puternica a vânzarilor ca urmare a continuarii expansiunii si a unei cresteri organice la nivelul magazinelor existente. Cifra de afaceri a crescut de la 1, 22 miliarde lei în 2007 la 2,35 miliarde lei în 2008, ceea ce reprezinta o crestere de 92% în comparatie cu anul anterior. În prezent, reteaua Real numara 21 de hypermarket-uri astfel: câte doua magazine în Bucuresti, Constanta, Oradea si Timisoara si câte un magazin în Arad, Bacau, Baia Mare, Brasov, Cluj Napoca, Craiova, Deva, Galati, Pitesti, Satu Mare, Sibiu, Suceava si Târgu-Mures.
Michel Lamoot va ocupa functia de director general al Real Hypermarket România începând de joi, 15 octombrie, dupa ce pâna în prezent a fost director de achizitii produse nealimentare