Doi fraţi din Timişoara au dezvoltat o afacere asemănătoare Amway care se va extinde anul acesta şi în afara ţării. Cristian şi Dan Oneţiu s-au inspirat din modelul de vânzări directe al companiei Amway. În trei ani au pus pe picioare o afacere de 15 milioane de euro. Cristian Oneţiu a dat de gustul afacerilor la 14 ani. Se trezea cu noaptea-n cap şi cumpăra dintr-o piaţă din Reşiţa blugi şi cămăşi de firmă second-hand aduse din Germania, le aranja puţin, apoi le vindea câteva ore mai târziu la preţuri mult mai mari.
Spiritul antreprenorial i-a fost provocat şi de fratele său mai mare cu opt ani, Dan, care făcea mici afaceri ca să-şi facă rost de bani de buzunar. Trei ani mai târziu, fraţii Oneţiu lucrau ca distribuitori în Amway, cea mai mare companie de tip MLM (Multilevel Marketing) din lume.
Pentru mai multă stabilitate, cei doi fraţi s-au angajat în multinaţionale: Dan, în departamentul de vânzări la Knorr, apoi la GlaxoSmithKline, iar Cristian, agent de vânzări la Philip Morris.
Dar, „virusul Amway mi-a rămas în sânge“, îşi aminteşte Cristian Oneţiu. Aşa că, în 2003, a analizat modele de afaceri ale celor mai mari companii de vânzări directe din lume: Amway (de la care a luat părţile care i se potriveau, lăsând la o parte componenta dogmatică), Avon, Oriflame,TapeWare etc. Nu ştia prea bine ce vrea să vândă, dar ştia sigur că afacerea va fi una de tip network marketing.
Cristian Oneţiu a purtat primele discuţii de afaceri cu o companie din Frankfurt care i-a recomandat spre vânzare produse cosmetice bio din gama Krauter.
A pariat pe piaţa bio
Cristian a înfiinţat Life Care, cu sediul la Timişoara, şi a început să-şi formeze o echipă de distribuitori după sistemul MLM pentru a vinde produsele firmei nemţeşti.
În 2005, primul an de activitate, profitul a fost inexi