Companiile Sonae Sierra şi Foncière Euris au inaugurat vineri un mall în apropiere de Frankfurt, în urma unei investiţii de 265 de milioane de euro. Arhitectura centrului comercial este inspirată din domeniul aviaţiei. Mallul poate găzdui un milion de vizitatori şi are o suprafaţă totală închiriabilă de 56.500 de metri pătraţi. Mallul Loop 5, denumit astfel pentru a accentua tematica inspirată din aviaţie a centrului comercial, este situat în apropierea aeroportului internaţional Frankfurt şi a Agenţiei Spaţiale Europene.
Unul dintre elementele de atracţie ale centrului este un avion MIG 21 rusesc, cumpărat din Polonia contra sumei de 80.000 de euro.
„Este uşor să cumperi un avion în prezent. Mai greu este să-l reconfigurezi pentru a putea fi folosit într-un mall. A trebuit să «demilitarizăm» aeronava şi a fost nevoie şi de un certificat de la guvernul german”, povesteşte Ingo Nissen, country representative şi managing director of development pe România în cadrul Sonae Sierra.
600.000 de vizitatori lunar
Criza nu a afectat foarte mult comportamentul consumatorului german, potrivit lui Dirk Nadig, project manager development coordinator – Germania.
Acesta este motivul pentru care reprezentanţii Sonae Sierra se aşteaptă la un număr lunar de vizitatori cuprins între 500.000 şi 600.000.
Chiriaşii par să împărtăşească şi ei această viziune, din moment ce 155 dintre cele 175 de magazine sunt ocupate. Loop 5 a presupus o investiţie de 265 de milioane de euro şi este deţinut în proporţii egale de companiile Sonae Sierra şi Foncière Euris.
Magazinele principale sunt Aldi, C&A, Deichmann Schuhe, Das Depot, Dielmann, dm Drogerie, Envita Bio Supermarkt, ESPRIT, Faix Spiel & Freizeit, H&M, Intersport, Jack & Jones/Vero Moda, New Yorker, Peek & Cloppenburg, Roland Schuhe, Saturn, S