Compania Romanian Distribution Group, care detine brandul Cavaliere, unul dintre principalii jucatori pe piata de vestimentatie masculina la nivel local, a redus cu 25% numarul de angajati, a inchis cateva magazine, iar extinderea retelei care numara in prezent 25 de unitati este studiata cu mai multa prudenta.
Cei doi actionari romani ai retelei de magazine Cavaliere, Monica si Nicolae Toader Caluda (care detin 65% din companie), spun ca in contextul actual compania opereaza ajustari in fiecare zi, pune in balanta costuri si rezultate si ia decizii drastice. Inchiderea a trei magazine in Galati, Ploiesti si Brasov nu a ajutat foarte mult la diminuarea costurilor, drept urmare conducerea Cavaliere a trecut la o reorganizare interna.
"Am redus cu circa 25% numarul de angajati, decizand sa operam magazinele cu patru in loc de cinci persoane, am micsorat colectiile la minimum, am lasat deoparte accesoriile si produsele de culoare si de facut vitrinele si am mers pe articolele de baza. Mai mult, rotim stocurile cat mai mult in functie de zona unde se pliaza cel mai bine astfel incat sa nu ramanem cu produse in depozit", a declarat pentru ZF Monica C. Toader, directorul general al Cavaliere si unul dintre actionarii companiei.
Alaturi de familia Caluda, celalalt actionar al Romanian Distribution Group este Deli Priscoli Pirolamo, care detine 35% din titluri.
Si planul de expansiune este mai prudent, anul acesta reteaua de 25 de magazine imbogatindu-se cu o singura unitate, in centrul comercial Cotroceni Park din Capitala. Urmeaza alte doua lansari in 2010, in magazinul Cocor din Bucuresti si in Arad, restul colaborarilor fiind deocamdata sub semnul intrebarii.
Am extins reteaua cu banii bancilor
"Criza ne-a prins in plina expansiune. Era suficient sa te duci la banca sa spui ca ai mai semnat un contract, de cati bani ai nevoie si