Smithfield Prod, companie cu activitati in procesarea carnii de porc, parte a gigantului american Smithfield intentioneaza sa dezvolte un lant de magazine proprii si sa se extinda la nivel national cu produse semi-procesate.
"Dupa experienta primului magazin Comtim, deschis la Timisoara (in aprilie anul acesta - n. r.), avem in vedere extinderea acestui concept si planificam deschiderea de noi puncte de desfacere in Bacau si Braila. Aceste trei magazine fac parte dintr-un proiect pilot si, in functie de rezultatul lor, ne vom gandi daca sa deschidem sau nu si altele", a declarat Morten Jensen, directorul general al Smithfield Prod.
El a adaugat ca investitia in primul magazin Comtim a fost nesemnificativa, Smithfield Prod fiind deja proprietarul cladirii. De aceea, investitiile au fost directionate in principal in modernizarea spatiilor existente si in dotarile interioare ale magazinului.
Vor sa vanda in spatii inchiriate
Desi grupul american Smithfield este prezent pe plan local din 2004, an in care a achizitionat producatorul Comtim din Timisoara, directorul general al Smithfield Prod sustine ca acest proiect nu a fost demarat mai devreme deoarece in ulti-mii ani prioritare au fost investitiile in modernizarea productiei.
"Ideea magazinului de prezentare si desfacere Comtim a aparut oarecum recent, deoarece tot mai multi oameni ne intrebau cand vor putea sa cumpere direct de la noi", a afirmat el.
In ceea ce priveste urmatoarele doua magazine pe care compania le are in plan, reprezentantii Smithfield Prod sustin ca vor fi dezvoltate in spatii inchiriate de maximum 140 de metri patrati, aceasta fiind si suprafata magazinului din Timisoara.
Se gandesc la mezeluri
In prezent, brandul Comtim este comercializat exclusiv pe piata din Romania si include atat carne proaspata de porc, cat si produse semi-procesate,