Femeia in rosu! Nu, nu este titlul romanului scris de cei trei autori romani ci femeia obisnuita care va face senzatie pe strada in haine care au culoarea pasiunii, asa cum au facut si modelele de la Prada, Valentino si Louis Vuitton pe podiumul de la Paris.
Noul "dress code" al sezonului in care tocmai am intrat este, fara echivoc, rosu aprins. De aceea doamnele trebuie sa ia atitudine si sa renunte la hainele negre, de criza, si sa se imbrace in rosul pasiunii, anunta La Stampa.
Designerii au stiut ca din punct de vedere psihologic rosul provoaca excitatie si stimuleaza productia de andrenalina. De asemenea aceasta culoare puternica ajuta la vindecarea melancoliei si depresiei.
De aceea toamna asta rosul este rege, deoarece recesiunea inca nu s-a terminat si avem nevoie de un talisman.
Prada readuce femeia in rosu determinata sa aboleasca tirania culorilor triste care ne duc cu gandul la starea proasta a economiei, melancolie si pesimism. Aceasta culoare energizanta si pozitiva nu lipseste din garderoba Primei Doamne a SUA, Michelle Obama, ultima muza a modei, drept urmare si femeile obisnuite pot sa ii urmeze modelul.
Miuccia Prada sustine ca rosul este "cheia de bolta", un mix de hiper feminitate care variaza de la rosu capsuna pana la purpuriu aprins. "Am propus aceasta formula care este perfecta in perioada de criza, e ca o vitamina tonica", a declarat designerul.
Rosul este culoare activitatii, miscarii, dar si a increderii in propriile forte si in propria capacitate. Dar inainte de toate este culoarea feminitatii.
Casa de moda Dior s-a alaturat trendului, iar Marion Cotillard a defilat cu un taior rosu supersexy.
"Activeaza energia vitala. In timpuri de criza trebuie reinviata culoarea rosie. Chiar daca este complicat de purtat,