Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) a primit oferte, din partea Romsys, Siveco România şi două consorţii, formate din Ness România şi Crescendo International, respectiv S&T Bulgaria şi Bcom Tehnologies, pentru un portal care va furniza 34 de servicii online, proiect estimat la 64,6 milioane lei, cu TVA. „Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea de noi servicii publice online, creşterea complexităţii şi eficienţei serviciilor publice ofe
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) a primit oferte, din partea Romsys, Siveco România şi două consorţii, formate din Ness România şi Crescendo International, respectiv S&T Bulgaria şi Bcom Tehnologies, pentru un portal care va furniza 34 de servicii online, proiect estimat la 64,6 milioane lei, cu TVA.
„Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea de noi servicii publice online, creşterea complexităţii şi eficienţei serviciilor publice oferite online de ONRC mediului de afaceri, cetăţenilor şi administraţiei publice, servicii flexibile şi orientate către nevoile specifice ale solictanţilor, prin intermediul unui portal dedicat”, se arată în anunţul de participare publicat de instituţie.
La finalizarea proiectului, ONRC va furniza online 34 de servicii, din care 24 vor fi nou create. De asemenea, portalul ONRC va avea inclusă şi o soluţie de plată online a serviciilor (e-payment).
În august, Oficiul a anunţat că va realiza, până în 2011, un portal prin care vor putea fi accesate serviciile prestate de instituţie, proiect în valoare de 66,6 milioane de lei finanţat parţial din fonduri europene. Proiectul se va implementa în perioada iulie 2009 - iunie 2011 în Bucureşti şi în toate judeţele, valoarea totală a acestuia fiind de 66,6 milioane de lei, din care finanţarea nerambursabilă va fi de 21,5 milioane de lei, arăta la acea dată ONRC.
ONRC s