Divizia de business a UPC Romania, numarul doi pe piata locala de cablu TV, a lansat noi pachete de servicii pentru companii care permit reducerea, in medie, a costurilor cu convorbirile telefonice cu pana la 30-50%, potrivit operatorului. Pe baza istoricului volumului de trafic, clientii UPC pot sa aleaga pachete cu 100, 200 si 400 de minute incluse pentru convorbirile catre retele nationale mobile la preturi de 8,16 si respectiv 32 de euro pe luna sau pachete cu 1000, 2000 si 4000 de minute pentru convorbirile catre alte retele nationale fixe la preturi de 18, 35 si respectiv 69 de euro pe luna. "Alegerea extraoptiunilor eficientizeaza costurile de telefonie ale companiilor cu pana la 50% (...)", a declarat Mihai Struteanu, directorul diviziei UPC Business. UPC a reorganizat si structura de tarifare a apelurilor internationale care va determina, in medie, o reducere a tarifelor cu pana la 15%, potrivit oficialilor UPC. Divizia de business genereaza anual pentru UPC Romania venituri de peste 20 mil. euro, potrivit estimarilor de pe piata. UPC nu ofera date privind segmentarea veniturilor dintre segmentul rezidential si cel business. Anul trecut UPC a avut venituri de 138 mil. euro.
Divizia de business a UPC Romania, numarul doi pe piata locala de cablu TV, a lansat noi pachete de servicii pentru companii care permit reducerea, in medie, a costurilor cu convorbirile telefonice cu pana la 30-50%, potrivit operatorului. Pe baza istoricului volumului de trafic, clientii UPC pot sa aleaga pachete cu 100, 200 si 400 de minute incluse pentru convorbirile catre retele nationale mobile la preturi de 8,16 si respectiv 32 de euro pe luna sau pachete cu 1000, 2000 si 4000 de minute pentru convorbirile catre alte retele nationale fixe la preturi de 18, 35 si respectiv 69 de euro pe luna. "Alegerea extraoptiunilor eficientizeaza costurile de telefonie ale companiilor cu