UPC Romania, unul dintre cei mai importanti operatori telecom pe piata locala, reduce cu intre 30 si 50% preturile pentru clientii de business care opteaza pentru pachetele de minute preplatite disponibile catre retele nationale fixe si mobile, dupa ce in ultima luna Telefonica a anuntat intrarea pe piata locala cu servicii pentru companii, iar Cosmote a lansat un serviciu de telefonie fixa si mobila tot pentru segmentul corporate.
Pachetele de minute preplatite se activeaza peste abonamentul principal de telefonie, clientii UPC putand sa aleaga pachete cu 100, 200 si 400 de minute incluse pentru convorbirile catre retele nationale mobile la preturi de 8,16, respectiv 32 de euro pe luna (fara/cu TVA) sau pachete cu 1.000, 2.000 si 4.000 de minute pentru convorbirile catre alte retele nationale fixe la preturi de 18, 35 si respectiv 69 de euro pe luna.
„Faptul ca detinem primul loc in privinta numerelor portate din alte retele catre reteaua noastra arata ca UPC a devenit o alternativa la serviciile traditionale de telefonie. Alegerea extraoptiunilor eficientizeaza costurile de telefonie ale companiilor cu pana la 50% ceea ce reprezinta o economie importanta in contextul actual”, a declarat Mihai Struteanu, directorul diviziei UPC Business.
UPC introduce totodata tarife noi pentru convorbirile internationale, prin noul sistem, pretul apelurilor scazand in medie, cu 10-15%.
“Decizia a fost generata de tendinta naturala a unei piete mature de voce fixe de a renunta la conceptul de apel local si national si a se indrepta spre un tarif unic la nivel national. Acelasi rationament poate fi aplicat cu succes si pentru tarifarea internationala unde ne bazam pe o structura omogena a tarifelor pentru tarile Europei si Americii de Nord (SUA si Canada)”, a declarat pentru Wall Street, Calin Geru, marketing manager, UPC Business Division.
UPC micso