„Adevărul“ vă prezintă, în premieră, un reportaj incognito, realizat pe timp de noapte pe şantierul Autostrăzii Transilvania
Ţărâna de pe mormintele celor doi muncitori ce şi-au găsit sfârşitul pe şantierul Autostrăzii Transilvania e încă proaspătă. Asta nu-i opreşte pe colegii lor să lucreze la foc continuu, în miez de noapte, pe şantierul Bechtel.
Vezi aici imagini suprinse noaptea pe şantierul autostrăzii
În bezna nopţii, braşoveanul Marian Vădan şi Gheorghe Sevastian Bubău, din Luduş, au plătit tribut autostrăzii cu viaţa lor. Colegii în salopete portocalii spun că erau suprasolicitaţi de faptul că trăgeau din greu pentru sporul de câteva sute de lei plătit de Bechtel celor care aleg tura de noapte. Asta înseamnă muncă pe şantier de la 18.00 până la 04.00, în condiţiile în care salariul nu depăşeşte 2.000 de lei.
Citeşte şi Doi muncitori au murit pe şantierul Autostrăzii Transilvania. Bechtel opreşte lucrărilePREMIERĂ VIDEO Autostrada Transilvania, văzută din elicopterVIDEO Au fost asfaltaţi 30 km din Autostrada TransilvaniaAutostrada Transilvania rulează cu 2,5 km pe zi (GALERIE FOTO)Muncă la negru pe Autostrada TransilvaniaBechtel, absolvită de moartea unui angajatMuzeul Autostrăzii ar putea lua locul bazei de la Săvădisla
„Nu avem voie să vorbim”
Noaptea, autostrada încă nefinalizată arată ca un drum al cărui capăt nu îl întrezăreşti. Mereu te aştepţi să dai de un hău plin de moloz – „moarte“ sigură pentru maşină. Din kilometru în kilometru, reflectoare albe luminează calea camioanelor ce huruie pe asfaltul proaspăt turnat. Afară nu sunt mai mult de zece grade, iar vântul tăios îţi ucide orice poftă de aer curat. Asta nu îi opreşte pe bărbaţii în salopete portocalii să monteze balustradele de pe marginea şoselei ori să supravegheze descărcarea camioanelor. Când zăresc maşina „străină“ care opreşte lângă ei, câţ