Când a început totul, acum un an, cei din echipa "Adevărul de Seară", din Timişoara, erau ca nişte copii care mergeau în clasa I: gălăgioşi, entuziasmaţi şi plini de energie.
CITEŞTE ŞI:
Cluj: Un an cu „Adevărul de Seară“Bună dimineaţa, Braşov! La mulţi ani Adevărul de Seară!
Un lucru e sigur: nu ştiam în ce ne băgam. Un ziar de seară? Dimineaţa îl faci şi după-amiază îl „consumi”? Suna ciudat, dar şi foarte provocator. Toţi membrii echipei de la Timişoara au fost atraşi de noutatea proiectului „Adevărul de Seară”, dar şi de faptul că, pentru prima oară în cariera noastră de ziarişti, era vorba despre un produs cu „sânge fierbinte”. Ştirea trebuie dată corect şi... acum!
Primul număr al ziarului „Adevărul de Seară” Timişoara l-a avut pe prima pagină pe un timişorean controversat, cunoscut ca "ucigaşul cu Ferrari". Adrian Cocoană, care a spulberat, cu Ferrari-ul său, un tânăr în plin centrul Timişoarei cerea să fie eliberat pe cauţiune. Iar „Adevărul de Seară” a fost primul ziar din Timişoara care a prins în print ştirea despre procesul care a avut loc dimineaţa.
Tot în primul număr aveam o trimitere cu litere de-o şchioapă la un alt subiect de importanţă majoră pentru bănăţeni – autostrada vestului, Arad-Timişoara. „Autostrada vine în vest mai repede din Ungaria” suna titlul de atunci.
După un an, cele două subiecte sunt prezente în paginile ziarului. Ucigaşul cu Ferrari, cu o barcă de lux pe Bega, în tricou roz şi o viaţă asemenea, bucurându-se de libertate. Autostrada este tot departe, dar unii timişeni au început deja să se bucure de ea. În „Adevărul de Seară” de mâine vom prezenta una dintre poveştile acelor oameni care s-au trezit cu conturi de nababi doar pentru că au avut norocul să-şi vândă terenurile de pe ruta autostrăzii.
Lavi Bălulescu Manu Strinu
Cristi