Lucrează de mai bine de zece ani în administraţie şi îşi doreşte să schimbe viziunea oamenilor despre funcţionarii publici.
În 1997, după ce a terminat liceul, s-a angajat la Registratura Consiliului Judeţean, iar în urmă cu trei ani a avansat în grad şi a ajuns la Compartimentul Informare, Relaţii Publice şi Secretariat Ordine Publică. Între timp, a absolvit şi Facultatea de Administraţie Publică din Bucureşti.
A ales să lucreze în administraţie pentru că a putea avea siguranţa stabilităţii locului de muncă, dar şi pentru a schimba viziunea cetăţenilor despre acest domeniu. Adriana, alături de colega ei Alina, este cea care preia de la cetăţeni nemulţumirile pe care le aceştia le au şi încearcă să le dea un răspuns, astfel încât aceştia să plece mulţumiţi.
„În fiecare zi, primim în jur de zece petiţii. Multe persoane reclamă starea drumurilor judeţene sau au probleme privind disciplina în construcţii”. Există cetăţeni care vin şi cu probleme a căror soluţionare nu intră în competenţa administraţiei judeţene, însă, în cazul acestora, Adriana le direcţionează petiţiile către compartimentele care au autoritatea să se pronunţe asupra acestora.
Le ascultă problemele cetăţenilor
Majoritatea celor care vin la biroul de Relaţii Publice încep întâi prin a povesti problemele pe care le au şi după aceea prezintă şi un document scris pe care îl lasă pentru a primi un răspuns. „Vin multe persoane vârstnice care au diverse probleme pe care ni le spun. Însă, chiar dacă nu primesc un răspuns favorabil, sunt mulţumiţi că au găsit pe cineva care îi ascultă”, spune Adriana. Sunt şi multe persoane recalcitrante care atunci când primesc un răspuns care nu este pe placul lor încep să ţipe şi să vină cu alte solicitări pe aceeaşi temă.
„În cazul persoanelor care vin cu aceeaşi problemă le dăm maximum două răspunsuri, după