Grupul german Tengelmann ar putea vinde magazinele de discount Plus din România către retailerul belgian Delhaize Group, care deţine reţeaua Mega Image, potrivit portalului Planet Retail, care citează un reportaj al publicaţiei „Lebensmittel Zeitung”. Potrivit publicaţiei german „Lebensmittel Zeitung”, Tengelmann intenţionează să vândă operaţiunile Plus pe care le mai deţine după restructurarea operaţiunilor pe segmentul de discount din perioada 2007-2008
Grupul german Tengelmann ar putea vinde magazinele de discount Plus din România către retailerul belgian Delhaize Group, care deţine reţeaua Mega Image, potrivit portalului Planet Retail, care citează un reportaj al publicaţiei „Lebensmittel Zeitung”.
Potrivit publicaţiei german „Lebensmittel Zeitung”, Tengelmann intenţionează să vândă operaţiunile Plus pe care le mai deţine după restructurarea operaţiunilor pe segmentul de discount din perioada 2007-2008. Astfel, grupul german ar urma să vândă operaţiunile din România către Delahaize, căruia i-a mai vândut în ianuarie 2008 şi reţeaua Plus din Grecia.
Totodată, magazinele din Austria ar putea fi vândute către Spar, iar operaţiunile din Bulgaria, unde retailerul a anunţat că va deschide primele magazine în această toamnă, ar urma să fie cedate reţelei Lidl din această ţară.
În toamna lui 2007, Tengelmann a format un joint-venture cu discounterul german Edeka pentru operarea magazinelor din Germania, la care mai deţine în prezent o participaţie de 15%. Totodată, grupul a decis să vândă mare parte din subsidiarele Plus, respectiv cele din Spania, Portugalia, Grecia, Polonia, Ungaria şi Cehia.
Cea mai mare reţea din România
Pe piaţa românească, reţeaua Plus este cea mai mare în funcţie de numărul de magazine, având în prezent 86 de unităţi. Până la sfârşitul anului, retailerul are în plan deschide altor nouă unităţi.
Pludi Marke