Antena 1 face duminica seara audienţe record, cu noua „punere în scenă“ a unui joc vechi de câteva sute de ani. Superbingo Metropolis, demarat în ultima duminică din luna septembrie, a spulberat până acum recordurile de audienţă, la toate ediţiile difuzate. Postul Antena 1 şi-a adjudecat mai multe săptămâni la rând „Minutul de aur“ – gloria supremă a ratingului şi „densitatea maximă“ a numărului de telespectatori pe secundă... pătrată – în intervalul orar de difuzare a emisiunii (22.00 – 01.00).
Peste un milion de români urmăresc Superbingo Metropolis, la fiecare ediţie, cu sufletul la gură şi cu setul de cartonaşe la purtător, în speranţa că vor figura printre fericiţii câştigători ai milioanelor de euro puse în joc.
Sărăcia, curiozitatea, adrenalina, surpriza, umorul - indiferent care ar fi combinaţia de factori care îi îndeamnă pe atât de mulţi telespectatori să devină „complici“ în jocul moderat de inseparabilii Cornel Palade şi Romică Ţociu, un lucru e cert (iar celălalt probabil ): românii au vocaţie de „gambleri“ şi o eventuală nostalgie a „Las Vegas-ului pierdut“.
Reţeta unui atare succes – inexplicabil pentru unii, de domeniul evidenţei pentru alţii – este totuşi dificil de desluşit, având în în vedere că alte jocuri televizate cu „numere, cartonaşe şi bani“ nu au aceeaşi notorietate şi mor după câteva ediţii în semi-anonimat.
Eternul cuplu de comici Cornel Ţociu şi Romică Palade, versaţi în abordarea acestui tip de divertisment TV, se dovedeşte, încă o dată, unul dintre ingredientele de bază ale spectacolului. Lor li se alătură Raluca Lăzăruţ, „recalificată“ după trei ani la pupitrul ştirilor sportive, misteriosul domn Escu, precum şi personajul Mr. Bingo, în chip de „noroc ambulant“, care îi caută pe jucători acasă sau pe stradă pentru a-i premia.
Jocul de Bingo şi-a manifest