Moda modelelor Sport Utility Vehicle (SUV) a luat amploare, aproape fiecare constructor auto oferind un astfel de model pe piaţă. Cea mai ieftină versiune de Skoda Yeti este 1.2 TSI / 105 CP, transmisie manuală 6 trepte, 4x2 care costă 15.466 de euro. Varianta de top beneficiază de motorizarea 2,0 TDI 170 CP, transmisie manuala 6 trepte, 4x4, care ajunge la 26.056 de euro. Preţurile sunt cu TVA. CLICK AICI PENTRU FOTOTGALERIE! Dimensiunile noului model al constructorului ceh sunt comparabile cu ale oricărui model compact. Yeti împarte platforma tehnnică alături de fratele Volkswagen Tiguan. Ambele modele sunt construite pe şasiul lui Colf V/VI. Importatorul Skoda În România a organizat un drive-test pe ruta Bucureşti-Sinaia-Babele.
Pe şosea se simte apartenenţa Yeti la clasa SUV-urilor derivate din compacte. Maşina are un comportament rutier sigur, tracţiunea integrală fiind “vinovată” pentru acest lucru. În Skoda Yeti nu te simţi ca într-un Sport Utility Vehicle greoi, care se balansează de pe o parte pe cealaltă. Vitezele de croazieră, dar şi cele la limită legală sunt pe placul micului SUV.
În teren accidentat Yeti se simte la fel de bine ca pe şosea. Organizatorii drive-testului au ales un traseu off-road, din Sinaia până sus la Babele, presărat cu toate ingredientele: praf, pietriş, noroi, zăpadă afânată dar şi porţiuni cu gheaţă. Skoda Yeti a reuşit să facă faţă cu brio terenului accidentat, tracţiunea integrală aducându-şi aportul.
“Omul zăpezilor” de la Skoda a ajuns până la Babele, unde cele miuns şase grade de afară păreau să-i fie familiare. Tracţiunea integrală este pricipalul atu al primului SUV al constructorului ceh.
Cinci motorizări
Gama de propulsoare disponibilă pentru Yeti oferă cinci motoare în patru cilindri cu o putere cuprinsă între 77 kW şi 125 kW (105 CP până la 170 CP).