Autoritatea britanică de reglementare a publicităţii a aunţat, miercuri, că interzice difuzarea în Marea Britanie a spoturilor publicitare ale companiei Danone pentru iaurtul Actimel, deoarece nu probează afirmaţiile potrivit cărora produsul contribuie la sănătatea copiilor. Autoritatea britanică de reglementare a publicităţii consideră că Danone nu susţine afirmaţiile potrivit cărora produsul poate ajuta tinerii sănătoşi. În reclamă sînt prezentaţi mai mulţi copii care se joacă, iar o voce din off afirmă “Copiii adoră Actimel şi, în plus, este bun pentru ei”, apoi “Actimel. Este dovedit ştiinţific că ajută la susţinerea apărării naturale a copiilor voştri”. Cuvintele folosite, precum “dovedit ştiinţific” apar şi scrise pe ecran, la sfîrşitul spotului.
Danone a comunicat Autorităţii britanice de reglementare a publicităţii că binefacerile Acrimel au fost demonstrate prin 23 de studii efectuate pe mai mult de 6.000 de persoane de toate vîrstele, opt pe copii cu vîrsta de 16 ani sau mai mult. Însă oficialii britanici au considerat că anumite grupuri studiate nu au fost corelate cu publicul vizat de reclama britanică. De exemplu, unul dintre studii implică copii spitalizaţi în India, iar un altul bebeluşi.
Autori: A.B.
Autoritatea britanică de reglementare a publicităţii a aunţat, miercuri, că interzice difuzarea în Marea Britanie a spoturilor publicitare ale companiei Danone pentru iaurtul Actimel, deoarece nu probează afirmaţiile potrivit cărora produsul contribuie la sănătatea copiilor. Autoritatea britanică de reglementare a publicităţii consideră că Danone nu susţine afirmaţiile potrivit cărora produsul poate ajuta tinerii sănătoşi. În reclamă sînt prezentaţi mai mulţi copii care se joacă, iar o voce din off afirmă “Copiii adoră Actimel şi, în plus, este bun pentru ei”, apoi “Actimel. Este dovedit ştiinţific că ajută l