Afacerile dedicate celor cu gusturi diferite, celor ce iubesc adrenalina sau celor ce vor să şocheze nu au fost nici ele ocolite de criză, dar au câteva atuuri ce le menţin optimismul. Primul as din mâneca businessurilor care se adresează clienţilor nonconformişti este faptul că, în general, aceştia nu duc lipsă de resurse financiare. „Se simte criza şi la noi, însă nu chiar aşa de mult, având în vedere că publicul nostru ţintă are, în majoritate, venituri peste medie�
Afacerile dedicate celor cu gusturi diferite, celor ce iubesc adrenalina sau celor ce vor să şocheze nu au fost nici ele ocolite de criză, dar au câteva atuuri ce le menţin optimismul.
Primul as din mâneca businessurilor care se adresează clienţilor nonconformişti este faptul că, în general, aceştia nu duc lipsă de resurse financiare. „Se simte criza şi la noi, însă nu chiar aşa de mult, având în vedere că publicul nostru ţintă are, în majoritate, venituri peste medie“, explică Adrian Drenciu, proprietarul magazinului online sportextrem.ro.
Un alt avantaj: pentru pasiunile lor, oamenii sunt gata, uneori, să-şi cheltuiască ultimii bani. „Eu şi ajutorul de şomaj tot pe haine ciudate l-aş da“, spune Maria V., o bucureşteancă al cărei stil vestimentar poate fi catalogat, cu blândeţe, ieşit din comun.
Un al treilea privilegiu: viitorul sună bine. Mulţi dintre cei care azi conduc afaceri de nişă sunt încrezători că anii ce vor urma le vor aduce o creştere a bazei de clienţi. „Piaţa potenţială e foarte mare şi, pe măsură ce românii vor cunoaşte acest sport, numărul de practicanţi va creşte“, afirmă Marian Bobe de la kiting.ro, un magazin online şi organizator de cursuri pentru cei interesaţi de kiting – un sport ce presupune rularea pe sol sau alunecarea pe apă, zăpadă ori gheaţă folosind forţa vântului, prin intermediul unor zmeie speciale. Nu în ultimul rând, multe din aceste busi