21 de staţii locale au transmis deja două ediţii. Este primul pariu TV din România pe sistemul sindicalizării audienţei.
Teo revine pe sticlă poate cu cel mai mare pariu din carieră după retragerea neinspirată de la PRO TV, din urmă cu patru ani. De sâmbăta trecută, charismatica Teo prezintă un show adresat exclusiv televiziunilor locale din provincie. Practic, a lăsat epuizantul Bucureşti pentru „iarba verde de acasă”. „Teo Show” e prima producţie românească difuzată în reţelele locale, în sistem sindicalizat, după modelul american.
În SUA, producătorii independenţi au inventat reţeta în anii ’70 şi au dat lovitura, devenind adevărate fabrici de bani. Pentru prima oară în România, Teo încearcă ceva asemănător, chiar dacă banii la care se aşteaptă sunt mai puţini.
Ideea este cumularea audienţelor a peste 20 de staţii locale astfel încât rezultatul obţinut să devină atractiv pentru agenţiile de publicitate. Emisiunea îşi propune să vândă în timp circa 30 de minute de reclamă din totalul celor două ore de emisie.
Teo s-a înhămat la această muncă împreună cu Bogdan Ionescu, fost ziarist, ambii fiind asociaţi în compania LTN (Local TV Network). „Nu este o producţie ieftină, investim zeci de mii de euro pentru fiecare ediţie. Am creat un decor senzaţional, am luat cel mai bun scenograf, cel mai bun operator”, a explicat producătoarea Andreea Godeanu, care a stat umăr la umăr cu Teo în toate experienţele anterioare de la PRO TV, Romantica şi Prima TV.
Televiziunile plusează
În prima ediţie, „Teo Show” a fost transmis pe 20 de staţii din 30 de judeţe, iar săptămâna aceasta drepturile de difuzare au mai fost cumpărate de încă o staţie locală. În total, show-ul a fost difuzat în 36 de judeţe. Contractele au fost încheiate pe un întreg sezon.
Bogan Ionescu, reprezentantul oficial al LTN