Lumea Juliei Kristensen stă sub semnul exclusivismului: comercializează cele mai scumpe haine, mărci de şampanie şi caviar din România. Şi deţine, probabil, cea mai frumoasă casă din centrul Bucureştiului. A plecat din Letonia în 1996, alăturându-se, astfel, soţului ei, care lucra deja în România. Între timp a divorţat, însă a dezvoltat cea mai extinsă afacere de lux din România, prin deschiderea magazinelor Casa Frumoasă, J. Kristensen şi Elegance, cinci în total. A
Lumea Juliei Kristensen stă sub semnul exclusivismului: comercializează cele mai scumpe haine, mărci de şampanie şi caviar din România. Şi deţine, probabil, cea mai frumoasă casă din centrul Bucureştiului.
A plecat din Letonia în 1996, alăturându-se, astfel, soţului ei, care lucra deja în România. Între timp a divorţat, însă a dezvoltat cea mai extinsă afacere de lux din România, prin deschiderea magazinelor Casa Frumoasă, J. Kristensen şi Elegance, cinci în total.
A început cu aducerea brandului său preferat - „asta a fost şansa mea, am fost prezentată direct familiei Scabal, printr-un prieten“. A urmat, apoi, opt ani, cursurile de croitorie ale casei italiene de modă. Şi acum, după 13 ani, Scabal rămâne preferatul ei din portofoliul de peste zece branduri pe care-l deţine în România.
Branduri foarte diferite, cu strategii distincte, care nu au în comun decât tipul de clienţi căutaţi. Cum arată aceştia? „Se ştie că omul bogat nu este neapărat şi aristocrat, dar la noi vin, de obicei, oameni de calitate, fapt evident şi prin aceea că hainele noastre nu au etichete la vedere, nu avem branduri „flashy“. Sunt, aşadar, oameni cu o situaţie financiară deosebită, care consideră vulgare discuţiile despre bani, vin aici ştiind dinainte la ce preţuri să se aştepte şi aşteaptă să fie trataţi regeşte.“
Fuga de pe Calea Victoriei
S-a spus că industria luxului se numără prin