Infiniti FX 50S este un veritabil samurai. Şi nu unul oarecare, pentru că are curajul sau inconştienţa de a intra cu aplomb pe teritoriul stăpânit, până nu demult, de cavaleria grea a armatei germane. De voie, de nevoie, brandul de lux al celor de la Nissan, Infiniti, ne-a făcut onoarea de a se prezenta pe piaţa din România în această vară. De voie, pentru că românii au dovedit, în ultimii ani, că au bani suficienţi pentru a umple oraşele cu iahturi pe roţi, şi acesta este
Infiniti FX 50S este un veritabil samurai. Şi nu unul oarecare, pentru că are curajul sau inconştienţa de a intra cu aplomb pe teritoriul stăpânit, până nu demult, de cavaleria grea a armatei germane.
De voie, de nevoie, brandul de lux al celor de la Nissan, Infiniti, ne-a făcut onoarea de a se prezenta pe piaţa din România în această vară. De voie, pentru că românii au dovedit, în ultimii ani, că au bani suficienţi pentru a umple oraşele cu iahturi pe roţi, şi acesta este visul oricărui producător de maşini de lux. De nevoie, pentru că japonezii ar fi stat liniştiţi în America de Nord cu acest brand, dacă nu i-ar fi gonit criza către alte pieţe. Era mai profitabil.
Odată debarcaţi în Bucureşti, cu concursul importatorului AutoItalia, japonezii s-au şi pus pe treabă. Lexus? Aproape inexistent, deci prima ţintă. BMW, Mercedes, Audi? Altă treabă. Aici e mai greu, pentru că românii sunt germanofili când e vorba de maşini, mai ales dacă acestea sunt de lux. Tocmai de aceea, brand managerul mărcii, Mircea Eremia, a declarat pentru Capital că implementarea brandului în România va fi făcută filosofic: „Nu vrem să fim ceva pentru mulţi, ci totul pentru câţiva“. Principala armă de atac? FX, pentru că şi pe alte pieţe europene tot acesta a fost modelul cel mai vândut.
Bolid cu personalitate
O singură privire aruncată asupra modelului FX este suficientă pentru a înţelege pe ce