Americanii sunt din ce în ce mai optimişti când vine vorba de cheltuielile pe produsele de lux, lucru ce demonstrează că încrederea acestora creşte pe măsură ce economia îşi revine. Potrivit unui studiu realizat de Unity Marketing, cheltuielile pentru produse premium au crescut cu 29% în cel de-al treilea trimestru, comparativ cu al doilea trimestru din acest an. Valoarea bugetului alocat pentru produse de lux de către 1.067 de consumatori cu venituri anuale de aproximativ 228.800
Americanii sunt din ce în ce mai optimişti când vine vorba de cheltuielile pe produsele de lux, lucru ce demonstrează că încrederea acestora creşte pe măsură ce economia îşi revine.
Potrivit unui studiu realizat de Unity Marketing, cheltuielile pentru produse premium au crescut cu 29% în cel de-al treilea trimestru, comparativ cu al doilea trimestru din acest an. Valoarea bugetului alocat pentru produse de lux de către 1.067 de consumatori cu venituri anuale de aproximativ 228.800 de dolari a crescut în perioada iulie-septembrie la 18.829 de dolari, faţă de 14.554 de dolari în trimestrul al doilea din acest an. Şi comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008, cheltuielile au fost mai mari, în trimestrul al treilea din 2008, americanii plătind pentru produse de lux aproximativ 13.429 de dolari.
Conform Unity Marketing, creşterea a fost accelerată de cererea de produse pentru casă, de vacanţe şi de intensificarea traficului în restaurantele de lux. "Este o veste bună pentru industria luxului. Se pare că oamenii bogaţi au revenit la cumpărături după ce au stat pe tuşă mai mult de un an", spune Pam Danziger, preşedintele Unity Marketing.
Potrivit rapoartelor MasterCard, în luna septembrie vânzările de produse de lux au crescut cu 3,4% comparativ cu anul trecut, la 891 milioane de dolari, prima creştere înregistrată de mai bine de un an.
SURSA: Bloomberg