Agenţia de PR, Rogalski Grigoriu, împreună cu BCR, au lansat săptămâna trecută proiectul "Şcoala de Bani" - scoaladebani.ro - conceput ca un program online de educaţie financiară care îşi propunesă dezvolte pe termen lung responsabilitatea publicului cu privire la gestionarea bugetului personal şi al familiei.
Programul este lansat printr-o companie integrată de comunicare ce cuprinde PR pe suporturi tradiţionale şi online, formare de media inovative şi comunicare interactivă.
"Şcoala de Bani este probabil unul dintre cele mai ambiţioase proiecte de comunicare, pentru că urmăreşte pe termen mediu să cultive responsabilitatea faţă de bani. Am plecat în acest proiect de la concluzia pe care am tras-o cercetând agenda publicului: există un imens potenţial de a le vorbi oamenilor despre bani, dar într-un mod familiar şi deschis. Toată lumea ştie ce înseamnă inflaţie, înşă puţină lume ce înseamnă inflaţie personală, de exemplu. Ca să dăm relevanţă unor astfel de subiecte, am început o construcţie de la zero, în care s-au reunit eforturile şi creativitatea a patru agenţii din România şi experienţa unei organizaţii, BCR" a declarat Eliza Rogalski, managing Partner Rogalski Grigoriu Public Relations.
"Şcoala de bani" este un proiect care îmbină lecţiile de teorie propriu-zisă cuprinse în două ghiduri de lucru (Ghidul de conversaţie între buzunar şi ban şi Ghidul de creştere a banilor), cu elemente de divertisment şi instrumente utile în gestionarea portofelului familiei.
"Şcoala de Bani este un proiect pe care îl susţinem cu entuziasm, pentru că vine în continuarea unor iniţiative educaţionale pe care BCR le-a avut în mod constant pentru a responsabiliza publicul cu privire la administrarea propiilor resurse financiare." susţine Daniel Pană, Director Executiv al Direcţiei de Marketing BCR. Agenţiile care au contribuit la dezvoltarea campaniei de comu