Ca urmare a stirii „Angajatii Blue Air îsi fac sindicat”, publicata în numarul de vineri, 16 octombrie 2009, al cotidianului Zi de zi, conducerea companiei Blue Air a remis un comunicat de presa pe care îl redam integral.
„În urma e-mailului trimis catre reprezentantii mass-media „de catre” o simpla adresa de e-mail, compania Blue Air precizeaza urmatoarele.
Nu ne putem angaja într-un dialog imaginar. Orice comunicare fireasca si sanatoasa din punct de vedere al oricaror norme sociale, are cel putin doi interlocutori, care îsi cunosc identitatile. Noi nu vom raspunde unor pretinse acuzatii din partea unui sindicat imaginar.
În ceea ce ne priveste, suntem în fata unei tentative de defaimare a Blue Air, o companie care se afla în plina dezvoltare economica, o companie care ofera locuri de munca românilor si face eforturi continue pentru cresterea nivelului de satisfactie al angajatilor si clientilor. De vreme ce nu ni se cere nimic, iar acest sindicat nu exista, ipoteza cea mai realista acum, din punctul nostru de vedere, este ca acest text este o încercare de distrugere a reputatiei Blue Air, în conditiile în care multi dintre competitorii nostri se afla pe un trend descendent accentuat.
Tonul prezentarii situatiei este, în mod clar, intentionat defaimator. Luând doar un exemplu – acela al acuzatiei referitoare la cazarea a doi angajati în acceasi camera – directorul de PR al companiei, Florentina Ivan, alaturi de consilierul de imagine Oana Roman, împart aceeasi camera de hotel în deplasarile Blue Air, deci aceasta asa-zisa masura de criza (pe care noi o tratam doar ca pe o normalitate, în conditiile în care o camera dubl este proiectata tocmai pentru a gazdui doua persoane) se aplica tuturor angajatilor, inclusiv top managementului. În plus, toti angajatii Blue Air sunt cazati la hoteluri de trei sau patru stele, în toate deplasarile, ceea