Biblia nu mai înseamnă doar „text sacru”. În jurul Bibliei s-a dezvoltat o cultură foarte bogată, iar ultimele versiuni digitale ale acesteia sunt adevărate enciclopedii multimedia, care includ hărţi interactive cu locuri istorice, video, precum şi imagini cu opere artistice care s-auinspirat din „Cartea cărţilor”. Creştinismul câştigă teren în zona new media. Textul Bibliei este foarte uşor de găsit pe Internet, dar în ultima vreme au apărut software
Biblia nu mai înseamnă doar „text sacru”. În jurul Bibliei s-a dezvoltat o cultură foarte bogată, iar ultimele versiuni digitale ale acesteia sunt adevărate enciclopedii multimedia, care includ hărţi interactive cu locuri istorice, video, precum şi imagini cu opere artistice care s-auinspirat din „Cartea cărţilor”.
Creştinismul câştigă teren în zona new media. Textul Bibliei este foarte uşor de găsit pe Internet, dar în ultima vreme au apărut software-uri care pun la dispoziţie hărţi interactive din diferite perioade istorice menţionate în Biblie, fişiere cu muzică şi imagini ale celor mai cunoscute reprezentări din zona artei.
Luna trecută, Biserica Angliei lansa o amplă campanie de marketing semnată de compania Whistling Frog Productions pentru a readuce oamenii înapoi în biserici, sub sloganul „Back to Church on Sunday”. O reclamă la „slujba de duminică” a fost lansată viral pe YouTube, iar sloganul şi logo-ul campaniei au împânzit oraşele britanice.
Glo Bible: cu mouse-ul pe urmele lui Iisus
Produsele multimedia care pornesc de la Biblie sunt din ce în ce mai multe, dar cel mai complex tocmai a fost lansat pe piaţă de către compania Glo, în format DVD, care se vinde la preţul de 59,99 de lire sterline şi poate rula pe Windows PC, Mac şi iPhone.
DVD-ul Glo Bible conţine 7.500 de articole enciclopedice, 463 de tururi virtuale cu perspectivă de 360 de grade cu hărţile istorice ale c