Ediţia Târgului de Turism care a avut loc în acest weekend este criticată de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), imputându-se faptul că a atras foarte puţini vizitatori şi că agenţiile au fost marginalizate ca poziţie. Ediţia de toamnă a Târgului de Turism a iscat controverse între ANAT, pe de-o parte, şi Romexpo, pe de alta, care, în urma unor divergenţe cu Asociaţia, a rămas principalul organizator al evenimentului. ANAT susţine, într-un comunica
Ediţia Târgului de Turism care a avut loc în acest weekend este criticată de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), imputându-se faptul că a atras foarte puţini vizitatori şi că agenţiile au fost marginalizate ca poziţie.
Ediţia de toamnă a Târgului de Turism a iscat controverse între ANAT, pe de-o parte, şi Romexpo, pe de alta, care, în urma unor divergenţe cu Asociaţia, a rămas principalul organizator al evenimentului.
ANAT susţine, într-un comunicat de presă, că Târgul de Turism al României a fost organizat la iniţiativa Asociaţiei, după negocieri cu Romexpo, începând cu aprilie 1999. Târgul din acest weekend a fost primul la care ANAT nu a avut statutul de coorganizator. Parteneriatul care durează de 10 ani, de când Romexpo şi ANAT organizează târgul, a început să aibă probleme odată cu schimbarea conducerii Romexpo, sunt de părere reprezentanţii ANAT.
Romexpo a acuzat Asociaţia că ar avea o atitudine ostilă, motiv pentru care a renunţat la implicarea ANAT în organizarea evenimentului.
Agenţiile de turism, marginalizate
„ANAT consideră lipsită de fair-play eliminarea Asociaţiei din postura de coorganizator, ceea ce a afectat grav participarea agenţiilor de turism la această Ediţie a Târgului, printr-o organizare defectuoasă şi neprofesionistă (lipsa prezentării expozanţilor pe site-ul Târgului, slaba organizare a conceptului Târgului, lipsa de promovare a