- Economic - nr. 402 / 20 Octombrie, 2009 La instalarea in functie a Guvernului Boc I, unul dintre angajamentele luate de premier _ sustinut de noul (si, totusi, vesnicul) ministru al Transporturilor, Radu Berceanu _ se referea la accentul pe care-l va pune pe investitiile in infrastructura. Desi au trecut de atunci vreo noua luni, cei in cauza vorbesc tot la modul conditional optativ. Intr-o emisiune televizata, Radu Berceanu ne avertiza ca, daca guvernul va aloca in urmatorii trei ani suma de doua milioane de euro anual, la sfarsitul acestei perioade ar putea fi finalizati 500 de kilometri si inca 200-300 de kilometri de autostrada s-ar afla in lucru. Imaginatia lui Berceanu merge insa mai departe, spunandu-ne ca Romania ar putea avea 2.000 de kilometri de autostrada peste 20 de ani, acest lucru fiind posibil din punct de vedere tehnic, cat si economic. Sigur, de angajamente, evaluari si prognoze nu ducem lipsa. Lipsesc autostrazile, deoarece, in prezent, in Romania sunt doar 290 de kilometri de autostrada dati in folosinta. Daca am admite, prin absurd, ca peste 20 de ani va fi ministrul Transporturilor tot Radu Berceanu, suntem siguri ca ne-ar "ameninta" cu aceleasi cifre. Dar nu la capitolul realizari, ci al angajamentelor fara acoperire! GHEORGHE GIURGIU - Economic - nr. 402 / 20 Octombrie, 2009 La instalarea in functie a Guvernului Boc I, unul dintre angajamentele luate de premier _ sustinut de noul (si, totusi, vesnicul) ministru al Transporturilor, Radu Berceanu _ se referea la accentul pe care-l va pune pe investitiile in infrastructura. Desi au trecut de atunci vreo noua luni, cei in cauza vorbesc tot la modul conditional optativ. Intr-o emisiune televizata, Radu Berceanu ne avertiza ca, daca guvernul va aloca in urmatorii trei ani suma de doua milioane de euro anual, la sfarsitul acestei perioade ar putea fi finalizati 500 de kilometri si inca 200-300 d