Mai mult de trei sferturi dintre studenţii din România, respectiv 78%, petrec zilnic cel puţin trei ore în faţa calculatorului, iar o treime până la şase ore, reiese dintr-un studiu realizat pentru Intel România de Hermes Advisors în centrele universitare din Bucureşti, Timişoara şi Cluj-Napoca. Internetul este folosit de 72% dintre respondenţi ca sursă suplimentară de studiu, mediul virtual fiind cea mai utilizată metodă de aflare a informaţiilor necesare pentru îndeplinire
Mai mult de trei sferturi dintre studenţii din România, respectiv 78%, petrec zilnic cel puţin trei ore în faţa calculatorului, iar o treime până la şase ore, reiese dintr-un studiu realizat pentru Intel România de Hermes Advisors în centrele universitare din Bucureşti, Timişoara şi Cluj-Napoca.
Internetul este folosit de 72% dintre respondenţi ca sursă suplimentară de studiu, mediul virtual fiind cea mai utilizată metodă de aflare a informaţiilor necesare pentru îndeplinirea obligaţiilor de student, se arată în studiu.
Doar 22% preferă să folosească biblioteca, iar 6% utilizează presa scrisă sau alte metode de informare. Cea mai preferată activitate a studenţilor, când accesează internetul, este comunicarea online, 65% dintre aceştia folosind acest mediu ca mijloc de comunicare, în alte scopuri decât cele profesionale.
Accesarea conţinutului online are loc de cele mai multe ori de acasă, respectiv de 93% dintre respondenţi. Un procent foarte mic, de numai 2% dintre studenţii români, accesează conţinutul online folosind computerele din sălile facultăţilor.
În raport se arată că, dintre studenţii români, 95% au avut prima interacţiune cu PC-ul înainte de 14 ani. Jumătate din cei investigaţi au utilizat PC-ul prima oară acasă, iar 40% în timpul orelor de scoală generală. Totodată, 1% au interacţionat prima dată cu computerul în liceu, iar 9% au lucrat prima dată cu u