Companiile globale de top îşi reevaluează modelele de afaceri şi îşi îmbunătăţesc flexibilitatea operaţională, în vederea perioadei de redresare economică, potrivit studiului global „Lecţiile schimbării” realiazat de Ernst & Young. În timp ce multe companii încep să iasă dintr-o criză a incertitudinii financiare şi să planifice din nou pentru viitor, ele recunosc, de asemenea, că funcţionează acum într-un mediu de afaceri foarte diferit, se arat
Companiile globale de top îşi reevaluează modelele de afaceri şi îşi îmbunătăţesc flexibilitatea operaţională, în vederea perioadei de redresare economică, potrivit studiului global „Lecţiile schimbării” realiazat de Ernst & Young.
În timp ce multe companii încep să iasă dintr-o criză a incertitudinii financiare şi să planifice din nou pentru viitor, ele recunosc, de asemenea, că funcţionează acum într-un mediu de afaceri foarte diferit, se arată în studiul Ernst. Astfel, sunt foarte puţine companii care afirmă că vor mai face de acum înainte „afaceri ca de obicei” (business as usual).
"La prima vedere, este o perspectivă destul de sumbră pentru mediul de afaceri, în această lume nouă, cea post-recesiune. Ca o tendinţă generală, cererea va fi scăzută în orizontul de timp previzionabil, iar şomajul va rămâne în continuare la un nivel ridicat. Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu cotele de impozitare, pentru că este necesară finanţarea programelor guvernamentale de facilităţi acordate companiilor în diverse ţări pentru ieşirea din criză. Prin urmare va mai dura ceva timp până ce se va recâştiga încrederea consumatorilor. Nu există nici o îndoială ca vom vedea, de asemenea, reglementări mai profunde şi mai agresive care prin cerinţa de implementare vor aduce un cost suplimentar pentru afaceri ", a declarat Steve Almássy, Vicepreşedinte al organizaţiei globale Ernst & Young.
Priorităţi diferite
Stud