Algida, divizia gigantului Unilever si cel mai mare producator de inghetata la nivel mondial, a ajuns pe locul al treilea pe piata locala de profil dupa circa jumatate de an de la intrarea in Romania.
Ofensiva puternica a Unilever pe piata inghetatei a fost sustinuta printr-un buget de promovare de cateva milioane de euro, peste valoarea bugetelor cumulate puse in joc de companiile romanesti din top 5 producatori de profil, potrivit datelor din piata. Din clasament a iesit in acest an producatorul local Alpin, conform calculelor ZF.
Algida s-a numarat printre putinele branduri din sectorul FMCG sustinute puternic pe piata, intr-un an cu scaderi in consum. Brandul si-a creat rapid vizibilitate pe piata si datorita scaderii preturilor la publicitate. In august, marcile Algida si Napoca - brandul preluat in acest an de la Friesland Foods - aveau o cota de piata valorica de 13,4%, potrivit datelor MEMRB citate de Unilever. Piata este estimata la 120-140 mil. euro.
"Unilever a investit substantial in sustinerea Algida, ceea ce a fost esential pentru rezultatele din primul an de la lansarea in Romania. Aceasta sustinere a fost cu atat mai evidenta cu cat restul jucatorilor de pe piata au ales sa nu isi promoveze brandurile intr-o maniera similara", au declarat reprezentantii Unilever.
Algida, divizia gigantului Unilever si cel mai mare producator de inghetata la nivel mondial, a ajuns pe locul al treilea pe piata locala de profil dupa circa jumatate de an de la intrarea in Romania.
Ofensiva puternica a Unilever pe piata inghetatei a fost sustinuta printr-un buget de promovare de cateva milioane de euro, peste valoarea bugetelor cumulate puse in joc de companiile romanesti din top 5 producatori de profil, potrivit datelor din piata. Din clasament a iesit in acest an producatorul local Alpin, conform calculelor ZF.
Algida s-a numarat printr