Profitul net al Yahoo! a crescut în trimestrul al treilea de peste trei ori, la 186 milioane de dolari, de la 54 milioane de dolari în perioada similară a anului trecut, deşi veniturile companiei au scăzut, datorită majorării afacerilor pe segmentul de publicitate şi reducerilor de cheltuieli. Acţiunile Yahoo! au urcat cu 5% pe bursa de la New York după anunţarea rezultatelor, care depăşesc puternic estimările pieţei atât în materie de profit, cât şi de vânzări. Analiştii
Profitul net al Yahoo! a crescut în trimestrul al treilea de peste trei ori, la 186 milioane de dolari, de la 54 milioane de dolari în perioada similară a anului trecut, deşi veniturile companiei au scăzut, datorită majorării afacerilor pe segmentul de publicitate şi reducerilor de cheltuieli.
Acţiunile Yahoo! au urcat cu 5% pe bursa de la New York după anunţarea rezultatelor, care depăşesc puternic estimările pieţei atât în materie de profit, cât şi de vânzări.
Analiştii consideră că afacerile Yahoo! vor continua să se îmbunătăţească în trimestrul al patrulea, odată cu ameliorarea condiţiilor economice şi, implicit, creşterea cheltuielilor alocate de companii pentu publicitatea online.
Yahoo! este cel mai mare operator de advertising online din Statele Unite, însă ocupă locul secund pe piaţa căutărilor pe internet, la mare distanţă de liderul Google, care deţine o cotă de piaţă apropiată de 65%.
Afacerile din China i-au adus pe plus
Veniturile Yahoo! au scăzut cu 12% în trimestrul al treilea, la 1,57 miliarde de dolari, de la 1,78 miliarde de dolari în perioada similară a anului trecut, însă vânzările de publicitate online au urcat cu 2%, indicând perspective favorabile pentru companie.
Creşterea neaşteptat de puternică a profitului se datorează în proporţie de circa 30% vânzării participaţiei Yahoo! la site-ul chinez alibaba.com.
Compania a trecut pri