Grupul Leo Burnett asteapta o crestere de 10% in acest an, in conditiile in care a castigat noi clienti pe toate agentiile grupului si se uita la achizitii pe domeniul digital pentru anul viitor.
Grupul de firme Leo Burnett Romania, cu afaceri de 62,7 mil. euro anul trecut estimeaza ca va inchide in acest an pe crestere in ciuda crizei care ravaseste piata de publicitate, si se pregateste pentru anul viitor sa atraga clientii prin oferte integrate. "Cifra de afaceri a grupului in 2009 va creste fata de anul trecut cu aproximativ 10%, iar profitul se va mentine aproape constant. Cea mai mare crestere ca si procent o are iLeo care a avut multe proiecte noi, insa baza este mica, urmata de 23 Communications Ideas, iar din punct de vedere valoric este Starcom MediaVest Group", spune Stefan Iordache (42 de ani), directorul operational (COO) al Leo Burnett Group.
Din grupul Leo Burnett fac parte agentia de publicitate Leo Burnett&Target, grupul de media Starcom MediaVest Group (format din doua agentii de media, Starcom si MediaVest, si doua divizii separate, de Direct Marketing si Digital), agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research, companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania.
Cele mai mari doua firme din cadrul grupului, respectiv compania Leo Burnett & Target si Starcom Mediavest, au inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 16,3 mil. euro, respectiv 41,3 mil. euro.
Cu toate ca piata de online nu a inregistrat cresterile estimate de jucatori la inceputul anului, Stefan Iordache spune ca agentiile din grupul pe care il conduce au avut mai multe proiecte in aceasta directie. "Din perspectiva noastra online-ul a mers bine, avem clienti noi, lucram proiecte. Majoritatea clientilor Starcom au cerinte in