Să fii eco azi nu mai este doar o modă sau un moft, ci o necesitate sau poate o afacere profitabilă. Deşi românii nu sunt învăţaţi cu o piaţă de produse eco la fel de dezvoltată ca în ţările din Vest, produsele "verzi" încep să se vândă din ce în ce mai bine. Oamenii şi-au dat seama de importanţa unei vieţi mai sănătoase, iar în ciuda preţurilor ridicate şi a crizei financiare, afacerile cu produse eco îşi menţin vânzările. Citeşte şi
Cluj: Clujul are primul restaurant bio 100 % din România (GALERIE FOTO)
De la supermarketuri cu produse eco şi magazine virtuale cu cosmetice 100% naturale, până la haine din bumbac organic, restaurante şi hoteluri eco, trendul ascendent al unui viitor verde este evident.
Cine ar fi crezut că poţi înlocui detergenţii zilnici cu bile eco pe care le poţi folosi până la 1000 de spălări fără să fie înlocuite în tot acest timp. Produse prietenoase cu natura, dar care nu sunt alimentare, ajung importate în România de diverse companii care îţi garantează că totul este ecologic.
Astfel, pe lângă alimente, produsele cosmetice şi detergenţii au succes în rândul cumpărătorilor.
Diferenţa dintre eco şi bio
Alimentele provenite din agricultura biologică sunt acele produse, cunoscute şi sub numele de BIO (în ţările francofone) sau ECO (în ţările anglofone), certificate de organisme acreditate la nivel mondial, respectând reglementările în vigoare, în ceea ce priveşte calitatea solului şi culturilor (fără conservanţi, pesticide, hormoni etc.). Toate produsele certificate poartă insemnul specific AB , ne explică Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania
Profilul cumpărătorilor de produse eco
Printre cei mai activi clienţi sunt femeile " cu studii superioare si cu o putere de cumparare mare ", iar " cele mai