eMag, unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească, a deschis astăzi la Cluj-Napoca al patrulea showroom din ţară şi estimează pentru acest an vânzări de 66 milioane euro şi obţinerea de profit. Showroomul din Cluj-Napoca are o suprafaţă de 120 metri pătraţi, iar reprezentanţii companiei se aşteaptă la vânzări anuale de trei milioane euro. eMag, care mai deţine showroom-uri în Bucureşti, Iaşi şi Ploieşti, are zilnic o medie de 80.000 de vizitatori
eMag, unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească, a deschis astăzi la Cluj-Napoca al patrulea showroom din ţară şi estimează pentru acest an vânzări de 66 milioane euro şi obţinerea de profit.
Showroomul din Cluj-Napoca are o suprafaţă de 120 metri pătraţi, iar reprezentanţii companiei se aşteaptă la vânzări anuale de trei milioane euro. eMag, care mai deţine showroom-uri în Bucureşti, Iaşi şi Ploieşti, are zilnic o medie de 80.000 de vizitatori unici şi primeşte circa 2.000 de comenzi. Pe piaţa de retail IT, conform directorului general al eMag, Bogdan Vlad, magazinul online are o cotă de 12%.
„eMag estimează pentru acest an vânzări de 66 milioane euro şi obţinerea unui profit, după ce în primul semestru vânzările s-au ridicat la 25 milioane euro. În luna aprilie am făcut o investiţie foarte bună (Asesoft a cumpărat eMag -n.r.). Pentru 2010 vrem o creştere mare a afacerilor eMag, suntem deja în trend, iar în doi ani eMag va fi lider pe piaţa de retail IT, electronice şi electrocasnice. Este posibil să ne extindem în afara României, dar deocamdată nu avem stabilite planuri în acest sens”, a declarat Iulian Stanciu, unul dintre acţionarii Asesoft Distribution, firmă care ţine 51% din acţiunile magazinului online.
Asesoft Distribution a achiziţionat în aprilie 51% din acţiunile Dante International şi eMag International, care deţin magazinul online eMag.ro, v