O echipă de tineri craioveni au câştigat concursul European de produse de comunicare. Ideea echipei din Bănie va fi tradusă în cele douăzeci și două de limbi oficiale ale UE.
Asociaţia Mereu pentru Europa, structură gazdă a Centrului de informare Europe Direct Craiova, a înregistrat un succes notabil în cadrul Comisiei Europene (CE), câştigând concursul european de produse de comunicare ”Be a network star!”.
Concursul pentru cel mai bun material de informare, lansat de către CE în primăvară, a presupus parcurgerea mai multor etape: selecția națională, organizată de către CE în statele membre, în urma cărora din România au fost alese două produse, „Atenție! Sosește un mesaj de pe Marte”, aparținând Centrului Europe Direct Târnave și „Play Europe” aparținând Centrului Europe Direct Craiova.
În semifinală au ajuns cele mai bune șapte produse de informare la nivel european provenite din Belgia, Franţa, Spania cu două produse, Lituania, Austria și România. Finala s-a desfășurat la Întâlnirile Anuale ale Centrelor Europe Direct (500 centre din întreaga Europă) care au avut loc la Tallinn - Estonia și Rotterdam – Olanda. Acolo, reprezentanţii centrelor au votat pentru cel mai bun produs.
Ideea premiată este concepută sub forma unui joc de cărţi
“Câștigător a fost desemnat produsul Centrului Europe Direct Craiova „Play Europe”. Este un material de informare cu pronunţat caracter didactic, care se adresează tinerilor cu vârsta între 10 și 14 ani, dar care s-a dovedit atractiv atât pentru copii cât și pentru adulţi. Conceput sub forma unor cărți de joc, „Play Europe” conţine informaţii relevante despre țările UE și are ca scop educaţia tinerilor prin joc, ca metodă modernă de transmitere de cunoştinţe, care stimulează creativitatea, spiritul de echipa și competitivitatea”, a declarat Daniel Neagoe-Băcanu, coordonatorul centrului craio