Veniturile Danone din vânzări au scăzut uşor în primele nouă luni, la 11,3 miliarde euro, de la 11,53 miliarde euro în perioada similară a anului trecut, deşi volumul de produse comercializate a urcat în aceeaşi perioadă cu 3,9%, a anunţat vineri grupul francez. În trimestrul al treilea, încasările din vânzări ale producătorului de lactate au coborât cu 1,5%, de la 3,84 miliarde euro la 3,78 miliarde euro, în timp ce volumul a avansat cu 7,1%. În condiţii comparabile, la
Veniturile Danone din vânzări au scăzut uşor în primele nouă luni, la 11,3 miliarde euro, de la 11,53 miliarde euro în perioada similară a anului trecut, deşi volumul de produse comercializate a urcat în aceeaşi perioadă cu 3,9%, a anunţat vineri grupul francez.
În trimestrul al treilea, încasările din vânzări ale producătorului de lactate au coborât cu 1,5%, de la 3,84 miliarde euro la 3,78 miliarde euro, în timp ce volumul a avansat cu 7,1%.
În condiţii comparabile, la valori constante ale cursurilor de schimb valutar, valoarea vânzărilor Danone a urcat cu 2,4% în primele nouă luni, respectiv cu 4,1% în trimestrul al treilea, arată grupul într-un comunicat.
Afacerile Danone au fost trase în jos de scăderi ale vânzărilor pe segmentele de lactate proaspete şi apă îmbuteliată, în timp ce diviziile de produse pentru bebeluşi şi nutriţie medicală au avut creşteri.
Scăderi în Europa
Totodată, vânzările grupului au scăzut pe pieţele europene, însă au urcat în alte regiuni ale lumii.
Danone a confirmat ţintele de vânzări şi profit pentru acest an, anticipând o creştere de 4%, în condiţii comparabile, a încasărilor pentru a doua jumătate a lui 2009 faţă de perioada similară a anului trecut, respectiv consolidarea marjei de profit operaţional cu 0,6-0,7 puncte procentuale la finalul anului.
Grupul francez este prezent şi pe piaţa românească, prin Danone România,