Autorităţile pariziene locale şi din turism au început promovarea programului „Soldes by Paris”, menit să atragă un număr mare de turişti în luna ianuarie, odată cu startul sezonului reducerilor de iarnă în capitala franceză. Ediţia de la începutul anului viitor a campaniei „Soldes by Paris” este a patra consecutivă şi, de data aceasta, organizatorii sunt determinaţi să transforme Parisul în capitala numărul unu a modei şi a shoppingului, lăsând m
Autorităţile pariziene locale şi din turism au început promovarea programului „Soldes by Paris”, menit să atragă un număr mare de turişti în luna ianuarie, odată cu startul sezonului reducerilor de iarnă în capitala franceză.
Ediţia de la începutul anului viitor a campaniei „Soldes by Paris” este a patra consecutivă şi, de data aceasta, organizatorii sunt determinaţi să transforme Parisul în capitala numărul unu a modei şi a shoppingului, lăsând mult în urmă „rivale” precum Milano, Londra sau Dubai.
În campanie sunt implicate autorităţile locale din Paris, camera de comerţ şi reprezentanţi ai turismului. Acestea pun la bătaie, pentru ai ademeni pe turişti, itinerarii de shopping, un ghid bilingv al cumpărăturilor, website-ul shoppingbyparis.com, şi plănuiesc evenimente speciale. Astfel, „Soldes by Paris” va oferi o lună întreagă de festivităţi şi oferte speciale, punctul culminant al sezonului fiind cele patru zile, între 6 şi 9 ianuarie 2010.
Campania este menită atragă cât mai mulţi turişti în capitala franceză, în perioada de după Sărbători, când numărul vizitatorilor tinde să scadă. Cele aproape 350 de hoteluri, restaurante şi agenţii de turism implicate în campanie oferă vacanţe de shopping combinate cu cele de vizitat împrejurimile şi cu evenimente speciale, organizate în acest scop, dar şi reduceri şi oferte speciale.
SURSA: ParisInfo.com