eMag, cel mai mare retailer IT&C de pe piata locala, a deschis la Cluj un showroom, prin care estimeaza ca va livra, intr-un an de zile, marfuri in valoare de peste 3 milioane de euro. eMag mai are showroom-uri in Bucuresti, Iasi si Ploiesti.
Suma de 3 milioane de euro reprezinta doar valoarea marfurilor livrate prin showroom, nu intreg businessul eMag in Cluj si in regiune, a precizat Iulian Stanciu, directorul general al Asesoft Distribution, compania care a preluat in aprilie pachetul majoritar de actiuni al eMag.
Potrivit lui Radu Apostolescu, directorul de marketing si unul dintre fondatorii eMag, retailerul inregistreaza vanzarii medii de 25.000 de euro per metru patrat pe an in showroom-urile deschise. Sohwroom-ul din Cluj are 120 de metri patrati.
Retailerul estimeaza pentru acest an afaceri de 22 mil. euro, in timp ce Asesoft Distribution are ca tinta afaceri de 130 mil. dolari.
"Ambele companii vor fi pe plus la finele anului", a spus Stanciu.
Bogdan Vlad, director general si unul dintre fondatorii eMag, spune ca in septembrie vanzarile retailerului le-au egalat pe cele din 2008, ceea ce inseamna ca firma a inregistrat o evolutie cu 30% mai buna decat piata de profil.
eMag atrage intr-o luna aproximativ 700.000 de vizitatori unici, iar in timpul sezoanelor de vanzari numarul de clienti care intra pe site ajunge la 80.000 pe zi, potrivit datelor prezentate de oficialii companiei.
"Intr-o luna de zile cu sezon plin de vanzari ajungem la un milion de clienti unici pe luna", a declarat Radu Apostolescu. "Rata celor care revin ulterior pe site este de 68% - una dintre cele mai mari din industrie".
Cel mai vizitat site din Romania dintre cele monitorizate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) are 2,2 milioane de clienti unici. Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila, care are de asemenea un magazin onl