Volvo, al doilea mare producator mondial de camioane, a afisat vineri o pierdere neta de 2,92 miliarde coroane suedeze (285 milioane euro) aferenta perioadei iulie-septembrie din acest an, comparativ cu un profit de doua milioane coroane suedeze in aceeasi perioada a anului trecut, potrivt AFP. Rezultatul reprezinta o pierdere mai mica decat asteptarile din piata, oficialii Volvo mentionand o imbunatatire a pietei, in special in Asia.
"Sunt cateva semne pozitive care indica faptul ca declinul cererii a atins limita de jos si ca de acum intram intr-o perioada de revenire graduala, in special in Asia", a declarat directorul executiv al Volvo, Leif Johansson.
Rezultatul este peste asteptarile din piata, in conditiile in care analisti consultati de Dow Jones Newswires estimau o pierdere neta de 3,3 miliarde coroane suedeze. Vanzarile nete ale Volvo au depasit 48,5 miliarde coroane suedeze, usor sub asteptarile pietei.
In trimestrul trei din acest an, Volvo a inregistrat si o reducere semnificativa a pierderii operationale, pana la 3,3 miliarde coroane suedeze fata de 6,6 miliarde coroane suedeze in trimestrul anterior din acest an.
De altfel, in perioada aprilie-iunie din acest an, Volvo a afisat cea mai mare pierdere trimestriala din istoria companiei, de 5,57 miliarde coroane suedeze. Volvo, al doilea mare producator mondial de camioane, a afisat vineri o pierdere neta de 2,92 miliarde coroane suedeze (285 milioane euro) aferenta perioadei iulie-septembrie din acest an, comparativ cu un profit de doua milioane coroane suedeze in aceeasi perioada a anului trecut, potrivt AFP. Rezultatul reprezinta o pierdere mai mica decat asteptarile din piata, oficialii Volvo mentionand o imbunatatire a pietei, in special in Asia.
"Sunt cateva semne pozitive care indica faptul ca declinul cererii a atins limita de jos si ca de acu