Fondatorul Paprika Entertainment a produs pentru piaţa din România aproape 20 de show-uri de divertisment. Peter Marschall câştigă bani din spectacol. A venit în România în 2005 şi de atunci încearcă să ofere o alternativă la show-urile lui Valeriu Lazarov. Pentru unii, România este ţara show-ului ieftin şi locul în care bârfele sunt mai importante decât informaţiile corecte. Pentru telespectatorii canalului Eurosport sau CNN, este „The land of choice“.
Pentru Peter Marschall, directorul general al companiei de producţie TV Paprika Entertainment, România înseamnă business. Atât şi nimic mai mult.
Pentru că el a învăţat să folosească acest aliaj balcanic în favoarea sa şi a reuşit să construiască în patru ani o afacere care valorează aproape patru milioane de euro. Aşezat pe un scaun confortabil, numai bun pentru un director, Peter Marschall roade cu poftă un morcov.
Bărbatul de aproape 40 de ani susţine cu tărie că tot ceea ce contează în producţia de televiziune este munca. În patru ani, firma sa a produs pentru industria românească de televiziune aproape 20 de emisiuni de divertisment, mai mult de jumătate fiind reality-show-uri.
A oferit telespectatorilor lacrimi, indignare, hohote de râs, revoltă şi spectacol pe care unii l-ar cataloga drept frivol în show-uri precum „Schimb de mame“ (Prima TV), „Curat, murdar“ (Prima TV) sau „SOS! Salvaţi-mi casa“ (Prima TV).
CUMPĂRĂTORUL DE REŢETE
De mai bine de patru ani, Peter Marschall cumpără formate străine de televiziune, cu un preţ ce nu depăşeşte 20.000 de euro, şi le produce pe banii televiziunilor din România, Ungaria, Slovacia, Germania şi Columbia.
În fiecare sezon, bate la uşa fiecărei televiziuni, cu portofoliul de reality-show-uri în mână, încercând să le convingă că el este omul care le va aduce audienţă şi deci b