Managerii publicaţiilor din fosta divizie Lifestyle a trustului Realitatea-Caţavencu vor să se alieze. În timp ce noii şefi ai „Superbebe“, „Aventuri la pescuit“, „Bucătăria pentru toţi“ şi „24 Fun“ pun la punct ultimele detalii pentru preluarea revistelor, „Tabu“ caută un investitor. Mihnea Vasiliu, directorul diviziei Quality a trustului Realitatea-Caţavencu, susţine că decizia de a renunţa la divizia Lifestyle din cadrul trustului nu a fost luată din motive economice, ci strategice.
„Este o raţiune de selectare a brandurilor în funcţie de poziţionarea grupului, nu în funcţie de pierderile pe care le-au avut“, a declarat Vasiliu. De altfel, Vîntu a cumpărat cele cinci publicaţii la pachet cu grupul Caţavencu, iar acum nu face decât să se debaraseze de ele.
Citiţi şi:
Realitatea Caţevencu renunţă la divizia de reviste lifestyle CNA a amendat posturile TV pentru depăşirea spaţiului de publicitate Agenţia de presă NewsIn, integrată în Divizia de Business Media a Realitatea-Caţavencu DBV, interesată de „Tabu“
În timp ce „Superbebe“, „Aventuri la pescuit“, „Bucătăria pentru toţi“şi „24 Fun“ pun la punct ultimele detalii pentru definitivarea preluării de către managerii lor, revista „Tabu“ este într-o continuă căutare pentru un investitor.
Surse din industrie spun că regia de vânzări DBV Media House, care vinde spaţiu publicitar pentru produsele trustului Realitatea-Caţavencu până la sfârşitul acestui an, şi-ar fi anunţat intenţia de a duce mai departe revista. Cristina Bazavan, redactor-şef al „Tabu“, s-a limitat la a spune că poartă discuţii cu potenţiali investitori.
Lucian Ioniţă, publisher Sanoma Hearst România, susţine că pe piaţa presei de la noi încă există editori care nu au bine pus la punct segmentul de reviste, prin urmare există şanse ca „Tabu“ să-şi găsească un investitor.