Când vine vorba de informare, oamenii de business din marile companii sunt foarte selectivi şi de îndreaptă către publicaţii cu tradiţie, care nu le-au înşelat încrederea. Potrivit raportului din acest an realizat de BE: Europe, elita de business europeană citeşte „Financial Times”, „The Economist”, „Harvard Business Review”, respectiv site-ul televiziunii Sky News, www.news.sky.com. Unii pierd, alţii căştigă cititori Conform studiului,
Când vine vorba de informare, oamenii de business din marile companii sunt foarte selectivi şi de îndreaptă către publicaţii cu tradiţie, care nu le-au înşelat încrederea.
Potrivit raportului din acest an realizat de BE: Europe, elita de business europeană citeşte „Financial Times”, „The Economist”, „Harvard Business Review”, respectiv site-ul televiziunii Sky News, www.news.sky.com.
Unii pierd, alţii căştigă cititori
Conform studiului, publicaţia „Financial Times”, deţinută de compania britanică Pearson, a fost singurul cotidian european care a câştigat cititori pentru ediţia print. Cotidianului a înregistrat o creştere de 2% printre cei 455.947 de executivi chestionaţi de BE: Europe, deţinând astfel o cotă de piaţă de 14,7%.
În acelaşi timp însă, ediţiile printate a altor publicaţii de valoare, cum ar fi „Wall Street Journal Europe”, „International Herald Tribune” şi „USA Today” au pierdut o parte dintre cititorii de elită din Europa. Cu toate acestea, însă, acestea au raportat un avans al traficului pentru ediţia online.
Potrivit BE: Europe, „Financial Times” este considerată cea mai importantă publicaţie de business, cu o creştere cu 20% a numărului de cititori în bazele anuale.
Săptămânalele rămân la înălţime
Trecând la sectorul săptămânalelor de afaceri printate, cum este cazul „The Economist”, s-a observat în acest an că numărul cititorilor a rămas acelaşi. Acest lucru demonstrează