În perioadele de criză, atât managerii generali cât şi cei din cadrul de resurse umane au acordat o atenţie deosebită departamentului de vânzări, în timp ce departamentele operaţionale au fost trecute într-un plan secund, aşa cum se arată un studiu realizat de asociaţia profesioniştilor în resurse umane HR Club, cu sprijinul Daedalus Millward Brown. Acesta mai relevă că, directorii de resurse umane consideră că au nevoie să îşi îmbunătăţească capabilitatile strateg
În perioadele de criză, atât managerii generali cât şi cei din cadrul de resurse umane au acordat o atenţie deosebită departamentului de vânzări, în timp ce departamentele operaţionale au fost trecute într-un plan secund, aşa cum se arată un studiu realizat de asociaţia profesioniştilor în resurse umane HR Club, cu sprijinul Daedalus Millward Brown.
Acesta mai relevă că, directorii de resurse umane consideră că au nevoie să îşi îmbunătăţească capabilitatile strategice şi financiare pentru a deveni parteneri strategici pentru managementul de varf.
Managerii generali, în schimb, sunt dispuşi să încheie parteneriatul strategic cu directori de HR care pot fi un model de urmat pentru ceilalţi, care se dovedesc abili în luarea deciziilor şi care sunt orientaţi spre rezultate.
Recrutarea şi evaluarea perfomanţei angajaţilor, pe primul loc
Rezultatele studiului mai releva faptul că directorii de resurse umane consideră drept principale puncte forte recrutarea şi evaluarea perfomanţei angajaţilor, dar ca ar trebui să lucreze mai mult la susţinerea funcţiunii de HR ca partener strategic pentru dezvoltarea afacerii precum şi la managementul talentelor.
Directorii generali sunt de acord asupra punctelor forte ale HR-ului, însă consideră că ar trebui să pună mai mult accent pe managementul schimbării şi al transformării culturale şi pe managementul relaţiei dintre muncă şi viaţa per