Tânărul a studiat în SUA la o universite de renume şi s-a întors în ţară pentru a se ocupa de promovarea turismului românesc prin brandul Dracula.
PORTRET: Ion C. Rogojanu vrea să înfiinţeze un muzeu unicat
Mai citiţi şi: Olivian Breda, bloggerul care promovează site-urile webAndreea Tînţ, scriitoare de la 11 aniLiana- Cristina Pui: Prin icoane comunică cu Dumnezeu
După ce a fost timp de doi ani preşedintele studenţilor la nivel naţional, Radu s-a ocupat, în perioada 2002-2004, de campanii anti-Sida şi de sănătatea reproducerii, în cadrul Asociaţiei PSI România. Având deja la bază o experienţă vastă, el şi-a deschis propria afacere, o firmă de consultanţă prin care promovează turismul românesc în străinătate.
Din 2005, Radu s-a mutat în Bucureşti. Un an mai târziu, a obţinut Bursa Specială Guvernul României în valoare de 70.000 de euro, pentru a studia Politici Publice la Universitatea Pepperdine din Malibu.
A lucrat pentru Primăria din Los Angeles
În America, a făcut practică la Primăria din Los Angeles. Acolo, el a învăţat cum să ajute cetăţenii să se implice problemele comunităţii. „Am văzut cum este organizat totul într-o primărie, cum fac angajările americanii, fiindcă cei care ajung să lucreze pentru primarul din Los Angeles sunt foarte capabili şi trec prin multe probe înainte de a fi selectaţi“, povesteşte Radu. Tot la Primăria din Los Angeles, tânărul a avut ocazia să se implice în sistemul public de educaţie al oraşului prin trei proiecte: a propus structura programului Academia directorilor de şcoli, reducerea birocraţiei din sistemul public de învăţământ şi a realizat o campanie de atragere a celor mai buni profesori în sistemul public de învăţământ.
Promovarea turismului prin Dracula
Întors în România, Radu a deschis site-ul draculasteps.com, dedicat străinilor care vor să viziteze prin inter