Omul de afaceri Marius Ghenea, care si-a dezvoltat businessul mizand pe retailul online, a inchis cafenelele Testa Rossa din Libery Center si Baneasa Shopping City din Capitala, urmand sa caute spatii stradale pentru conceptul pe care l-a adus la nivel local in a doua parte a lui 2008.
"Am vazut inca din primele luni ale anului ca plasarea cafenelelor in malluri este nepotrivita in aceasta perioada pentru ca traficul este foarte slab. Am hotarat sa inchidem. Ca antreprenor trebuie sa iti dai seama ca este momentul sa accepti si pierderile, iar aici vorbim de costuri pe care nu le mai putem recupera, cum ar fi cele care tin de amenajarea spatiului, de promovare a locatiei", a declarat pentru ZF Marius Ghenea. El nu renunta la brand, ci il va relansa la nivel stradal, incepand cu 2010.
Inchiderea in mai putin de un an a celor doua unitati, in care a investit 450.000 de euro, i-a adus lui Ghenea o pierdere pe care "deocamdata nu vrea sa o puna pe foaie", dar care poate fi considerata una dintre putinele sincope in businessul sau, tinand cont ca pana acum s-a ocupat doar cu dezvoltarea afacerilor sale, iar cele ajunse la maturitate au fost vandute.
Omul de afaceri Marius Ghenea, care si-a dezvoltat businessul mizand pe retailul online, a inchis cafenelele Testa Rossa din Libery Center si Baneasa Shopping City din Capitala, urmand sa caute spatii stradale pentru conceptul pe care l-a adus la nivel local in a doua parte a lui 2008.
"Am vazut inca din primele luni ale anului ca plasarea cafenelelor in malluri este nepotrivita in aceasta perioada pentru ca traficul este foarte slab. Am hotarat sa inchidem. Ca antreprenor trebuie sa iti dai seama ca este momentul sa accepti si pierderile, iar aici vorbim de costuri pe care nu le mai putem recupera, cum ar fi cele care tin de amenajarea spatiului, de promovare a locatiei", a declarat pentru ZF Marius G