Limite de preţuri, oferte apreciate în cadrul Tărgului Imobiliar Naţional (tIMOn). Ediţia de toamnă a Târgului Imobiliar Naţional (tIMOn) de anul acesta se desfăşoară diferit faţă de anii precedenţi. Intitulat "Atacul imobiliar", târgul, organizat în Bucureşti, în trei etape, concentrează mai mult de jumătate din ofertele imobiliare aflate pe piaţă în prezent.
Motiv pentru care poate fi considerat un instrument pertinet de măsură, al situaţiei actuale de pe piaţa de profil. Organizatorii au dorit să se adreseze mai multor segmente ale populaţiei, drept care ofertele dezvoltatorilor au fost dintre cele mai diversificate. De la tIMOn nu au lipsit nici surprizele adresate potenţialilor cumpărători, surprize pe care organizatorii promit că le vor continua şi în ultima etapa a târgului de anul acesta (perioada 3-6 decembrie, la World Trade Center), sub forma "cadourilor imobiliare".
"ATACUL IMOBILIAR"
Totodată s-a dorit ca evenimentul să fie unul foarte profi, după cum şi situaţia actuală o impune. Cumpărătorii sunt extrem de atenţi la fiecare bănuţ pe care-l dau, pentru că îl obţin foarte greu de la bănci, pe de o parte, iar, pe de alta, sunt presaţi de nesiguranţa economică existentă, care nu le permite să prevadă cum să-şi bugeteze viitoarele cheltuieli, economisirea la sânge reprezentând soluţia optimă. "«Atacul imobiliar» reprezintă de fapt o ofensivă în direcţia profesionalizării pieţei imobiliare din România. Profesioniştii trebuie să aducă argumente solide, care să folosească real tuturor celor implicaţi în procesul de achiziţie a unei locuinţe. Faptul că noi am triat şi exclus din tIMOn expozanţii neserioşi şi asupra cărora planau suspiciuni şi incertitudini, a reprezentat un alt pas care a confirmat direcţia pe care am pornit", spune Vlad Vlăsceanu, Managing director Ad-media, organizator tIMOn. Până în prezent, la această ediţi