Peste zece retaileri de îmbrăcăminte vor intra, până la finalul anului, în România. Diferenţa faţă de alţi ani este că majoritatea vin direct, nu prin franciză. Iar riscurile sunt pe măsură. Explicaţia pentru venirea atâtor branduri noi este simplă. E vorba mai puţin de curaj sau de o decizie complexă de management de a se extinde în perioadă de criză, cât de faptul că majoritatea au încheiat contractele de închiriere ale spaţiilor anterior declanşării crizei fina
Peste zece retaileri de îmbrăcăminte vor intra, până la finalul anului, în România. Diferenţa faţă de alţi ani este că majoritatea vin direct, nu prin franciză. Iar riscurile sunt pe măsură.
Explicaţia pentru venirea atâtor branduri noi este simplă. E vorba mai puţin de curaj sau de o decizie complexă de management de a se extinde în perioadă de criză, cât de faptul că majoritatea au încheiat contractele de închiriere ale spaţiilor anterior declanşării crizei financiare, la finalul anului trecut.
„Contractul dintre agenţia noastră şi dezvoltator a fost semnat încă de acum trei ani. Şi este adevărat că în 2007 şi 2008 cererea de spaţii comerciale a fost mult mai mare în comparaţie cu cea de anul acesta“, spune Roxana Stănciulescu, senior consultant în cadrul companiei Jones Lang LaSalle, care s-a ocupat de închirierea spaţiilor comerciale ale AFI Cotroceni Park. Mallul, ce urmează să-şi deschidă porţile la finalul acestei săptămâni, este cel mai mare complex comercial anunţat până acum în România şi va găzdui majoritatea numelor nou-lansate pe piaţă.
Hugo Boss se întoarce de unde a plecat
Cel mai important dintre nou-intraţi este LC Waikiki, parte din compania turcă Tema Group, liderul pieţei din ţara-mamă şi unul dintre primii cinci retaileri pe segmentul fashion din Europa. „Grupul (din care face parte şi X Side, alt chiriaş al mallului din Cotroceni - n.r.) prospectează pia