Vincon Vrancea a obţinut în acest an o producţie de struguri cu 30% mai mare decât anul trecut, datorită condiţiilor meteo favorabile şi a intrării pe rod a unor vii plantate în anii anteriori. „Acest an a fost unul foarte bun pentru producţia de vin atât din punct de vedere calitativ cât şi cantitativ, acumularea de zahăr din struguri fiind una de excepţie, în special în zona Vrancei”, a declarat, pentru capital.ro, Dan Ghejan, directorul de marketing şi vânzări
Vincon Vrancea a obţinut în acest an o producţie de struguri cu 30% mai mare decât anul trecut, datorită condiţiilor meteo favorabile şi a intrării pe rod a unor vii plantate în anii anteriori.
„Acest an a fost unul foarte bun pentru producţia de vin atât din punct de vedere calitativ cât şi cantitativ, acumularea de zahăr din struguri fiind una de excepţie, în special în zona Vrancei”, a declarat, pentru capital.ro, Dan Ghejan, directorul de marketing şi vânzări al Vincon.
În schimb, producătorul de vinuri nu se mai aşteaptă la creşterea vânzărilor în acest an din cauza crizei şi speră să obţină o cifră de afaceri de 135 de milioane de lei, nivel similar cu cel obţinut în 2008.
„Estimarea noastră pentru acest an este că vom menţine cifra de afaceri la nivelul anului trecut, respectiv 135 milioane de lei. Acest lucru va fi foarte dificil ţinând cont de evenimentele sociale preconizate pentru acest sfârşit de an”, a mai spus Ghejan.
Potrivit lui Ghejan, criza a stopat ritmul de creştere înregistrat în anii anteriori, afacerile crescând în 2008 cu 21% faţă de anul precedent.
Compania deţine peste 2.150 de hectare de viţă de vie în podgoriile Coteşti, Odobeşti, Panciu şi circa 350 de hectare în regiunea Pietroasa din judeţul Buzău.
Vincon Vrancea deţine o cotă de 14% din piaţa vinurilor, potrivit datelor companiei. Principalii competitori sunt Murfatlar România, Jidvei