Dolce a intrat pe piaţă „furând“, în prima fază, 70% din clienţii concurenţilor săi. Astăzi, RCS & RDS, fluturând cartea tarifelor imbatabile şi cea a fotbalului, contraatacă. Cât pierde UPC? Patru servicii la preţ de unu: nu este sloganul oficial al ofertei RCS & RDS, dar este esenţa strategiei care a dat piaţa de telecomunicaţii peste cap: 52 de lei pentru internet, TV, telefon fix şi mobil. Asta în condiţiile în care concurentul principal, UPC, oferă
Dolce a intrat pe piaţă „furând“, în prima fază, 70% din clienţii concurenţilor săi. Astăzi, RCS & RDS, fluturând cartea tarifelor imbatabile şi cea a fotbalului, contraatacă. Cât pierde UPC?
Patru servicii la preţ de unu: nu este sloganul oficial al ofertei RCS & RDS, dar este esenţa strategiei care a dat piaţa de telecomunicaţii peste cap: 52 de lei pentru internet, TV, telefon fix şi mobil. Asta în condiţiile în care concurentul principal, UPC, oferă la 60 de lei doar, internet şi televiziune digitală, ce-i drept cu un număr dublu de programe, la 104. Aşa se face că acest raport de forţe pare să avantajeze, momentan, RCS & RDS, deşi nimeni nu înţelege cum poate supravieţui şi, mai mult, cum se poate extinde o companie care practică tarife atât de mici.
UPC a mai primit o lovitură şi din partea ultimului intrat pe piaţă, Dolce, care a avut o creştere accelerată, ajungând la aproape 800.000 de clienţi, în urcare cu 48% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Şi toate astea în ciuda valorii adăugate pe care UPC o oferă serviciilor sale (se concentrează asupra migrării clienţilor către serviciul digital, oferind şi televiziune de înaltă definiţie pentru un cost suplimentar de 15 – 30 de lei, în funcţie de pachetul deţinut). Dar se ştie că abonaţii din România sunt sensibili la preţ, aşa că nu e de mirare faptul că mulţi aleg să renunţe la serviciile UPC chiar şi înainte de încheierea contractelo